Friday, July 22, 2016

Random

Aku ada seribu satu masalah, dan kamu bukan diantaranya. Bila fikirkan akan masalah yang aku hadapi, aku yakin bahawa Allah lebih besar dari masalah aku. 

Aku boleh move on, lupakan kamu. Tapi aku juga seorang manusia biasa. Tidak teganya hati ini melepaskanmu disaat kamu diuji Tuhan dengan musibah berganti ganti. And how I wish to be there with you when the storms come. I wish I could be the person you can hang-on to, wipe your tears and a person you can lean on. 

Aku tahu, kini semuanya telah menjadi mustahil bagi kita untuk menyatu. Terlalu banyak alasan untuk memisahkan kita. Percayalah, hati ini tidak pernah dan tidak akan sesekali meninggalkanmu. Walau kini kau menyingkir pergi dari arena hidupku. Atau mungkin hadir yang konon setanding dirimu. 

Ketika hidup harus memilih, dan bila pilihan terlalu sukar sehingga ada yang terluka. Maka biarlah tuhan saja yang berbicara, menentukan nasib, jodoh dan ajal kita. Terima kasih untuk segalanya. Telah ku pahat namamu dalam doaku. 


No comments:

Post a Comment