Friday, November 2, 2012

Queen of heart

Ibu...

 

Pinjamkan aku hatimu sebentar.

 

Agar aku faham . .
Agar aku belajar . .

 

Bagaimana ketulusan itu di dalam setiap pengorbanan yang engkau lakukan.

..

Kenapa wajah yang seharusnya redup dan mendamaikan, seringkali meruntun hati ini ya Allah.. Berikanlah dia kekuatan dalam keluasan rahmatMu. Maha suci Engkau ya Allah, lindungilah kami dari azab api neraka…


p/s: wajah ibu tidak pernah gagal membuatkan ku menangis. Hanya sejenak matanya ku tatap, ku renung. Aku lihat banyak penderitaan yang ditanggungnya seorang. Taman hatiku menangis. Ingin sahaja aku ucapkan pada dia, “Sabarlah buk.. sabar.. sedikit shj lagi.. Aknku korban hidup ini untuk menjagamu sampai akhirnya.. sabarlah ye..”  T_T

..

kata orang;

Luka ditangan nampak berdarah
luka dihati siapakan tahu..

 

Dan kerana aku adalah anak sulung.
maka keutamaan itu adalah terletak pada keluarga. .

4 comments:

  1. Anak yang baik, sesungguhnya memberi manfaat pada ibu ayah dan insan sekeliling.

    ReplyDelete
  2. ya.. betul.. insyaAllah.. semoga Allah tetapkn hati ini..

    ReplyDelete
  3. ana yang baik.. dapat isteri yang baik.. masuk x?

    ReplyDelete
  4. isteri yg baik utk lelaki yang baik.. tp ana...

    ReplyDelete