Friday, January 7, 2011

7 Jan 2011

Bismillah…

seminggu sudah ku menjalani musim di semester baru. Rasa bagaikan hari bertambah baik dari hari ke hari. menjejak bulan yang akan datang.

Minggu pertama, apa yang ada?

macam biasalah, lecturer akan memperkenalkan subjek2 baru yang mereka ajar, briefing tentang result dan pencapaian pelajar2 sebelum ni.

aku tak peduli.

Alhamdulillah, aku dapat menggunakan sepenuh masa aku dengan baik. Rasa macam best. Sibuk bukanlah satu membebankan. Kesibukan adalah penawar bagi hati untuk melupakan seseorang.

hehehe, lupakan.

Dan sebagai pelajar, aku sangat pening kepala memikirkan duit minyak motor yang berjalan bagaikan air terjun di hutan tropika. Bapak laju!

belum kira lagi bab makan, minum, buku, and lain2. haih!

sampaikan masa aku nak buka laptop pun tak ada masa dek kerana memang tak ada masa. busy dok? jadi, tu la…

Malam ini, kengkawan ajak lagi main badminton pukul 12. huh! hebat betul dak ni. okaylah… saja update. internet da ada da pun, so aku post…

selamat malam.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment