Saturday, August 27, 2011

Baby yang tengah tidur main acah-acah

Aku ade jumpe video ni dalam satu belog, oleh kerana terlampau taksub, excited, exaggerating and tremendous, so ak nak abadikan video ni dalam belog aku. Baby oh baby, I wish someday I could own you one. Ahaks..! :p

 

Oh cak! oh cak! haha. Ya Allah.. comelnye baby ni. Rasa macam nak picit-picit je. Comelkan? Aku suke pada kecomelan. (✿◠‿◠)

p/s: Aku nak berazam satu hari nanti aku nak jadi ayah yang baik. Awat lak hang gelak. tak caya ke? hmmph~ sudahlah.

Baby-baby sekalian yang comel yang telah aku cari di google telah menjadi mangsa kepada profile picture aku dalam facebook, skype, ym, google+, belog ni, dan juga tagged. Aku tak suke letak gambar sendiri walaupun aku tau yang aku ni… Ok sekian.

No comments:

Post a Comment